mandag den 6. maj 2013

SOMMER BEAUTY
















Her er nogle af mine yndlingsprodukter - Jeg ELSKER Body Mist fra The Body Shop. Duftene kan blandes, så man opnår ens helt personlige duft! Jeg har fremhævet Vanilla-duften, da den minder mig og sol og varme.

The Body Shop's lipgloss "Peach" er også en rigtig sommer-darling! den er så fin i farven, med et smukt glitrende touch og en mild duft af de saftigste ferskener.

Wella Pro's balsam fremhæver jeg, da jeg har LANGT og TYKT hår der altid har brug for at få den helt store omsorg. Wella Pro Repair er faktisk en af de eneste billigere balsams der giver mit hår nok førstehjælp! Den dufter eventyrligt og gør mine lange stride lokker bløde som silke.



Body Mist med Vanilie-duft - The Body Shop: 95,-
Wella - Pro Series - Repair: Er ofte på tilbud til ca. 50,- i Bilka/Føtex.
Lip Gloss - Peach, fra The Body shop: 95,-


Ingen kommentarer:

Send en kommentar